Trh chytrých hodinek v prvním čtvrtletí 2019 rostl meziročně o 48%

Trh smartwatch rostl v prvním čtvrtletí roku 2019 meziročně o 48% více než v meziročním srovnání podle nejnovějšího výzkumu Global Smartwatch Tracker společnosti Counterpoint. Za růstem stojí hlavně Apple, Samsung, Fitbit a Huawei.

V komentáři k významnému posunu na trhu poznamenal analytik společnosti Counterpoint Research Satyajit Sinha, že „dodávky společnosti Apple Watch meziročně vzrostly meziročně o 49% navzdory slabé poptávce po iPhonech. Společnost Apple se i nadále zaměřuje na funkce související se zdravím, jako je EKG a detekce pádu v Apple Watch Series 4. Schopnost ECG v Apple Watch je podle našeho nejnovějšího průzkumu spotřebitelského objektivu tou nejžádanější funkcí. Společnost Apple nyní získala souhlas se svými prvky EKG ze zdravotnických úřadů v Hongkongu a 19 dalších zemí, včetně Francie, Německa, Itálie, Španělska a Velké Británie. “

Trendy prodeje chytrých hodinek za Q1 2019
Trendy prodeje chytrých hodinek za Q1 2019

Sinha dále dodal: „Snímač tepové frekvence pro monitorování zdraví, GPS a krokoměry pro fitness a NFC vložené pro platby jsou některé z klíčových integrovaných technologií. Případy související s používáním a kromě oznámení s mobilními funkcemi řídí přijetí smartwatch. Omezená životnost baterií však zůstává pro spotřebitele rozhodující, bez ohledu na region a cenové pásmo.

Senior analytik Sujeong Lim, komentující výkon ostatních výrobců, poznamenal: „Společnost Samsung rostla exponenciálně na 127% meziročně, protože tržní podíl korejské značky vzrostl v prvním čtvrtletí 2019 na 11%. Lepší životnost baterie, stejně jako velmi tradiční kulatý design hodin, to jsou faktory stojící za úspěchem.

Tip: podívejte se, jaké chytré hodinky vybrat.

Dále poskytuje mobilní LTE konektivitu, která jí dává výhodu nad ostatními, kteří se zaměřují na uživatele smartphonů se systémem Android.

Podíl Huawei na trhu vzrostl v prvním čtvrtletí 2019 na 3% díky dobré trakci pro jeho nejnovější Huawei Watch GT. Nápadný design, cenová dostupnost, využití rostoucí značky značky „Huawei“ a základna uživatelů smartphonů je hnací silou poptávky. Huawei dále posunul pozornost k prodeji více smartwatch značky Huawei, zatímco chytré kapely se prodávají pod značkou HONOR.

Připomínkou k inovaci napříč segmentem chytrých hodinek ředitel Brady Wang poznamenal: „Na smartwatches přicházejí skládací displeje. Snaha Nubie navrhnout „smartphony + smartwatch“ přidává schopnost odpovídat úrovni zápěstí. Uživatelské rozhraní Nubia Alpha přichází s funkcemi, jako je ovládání gestem, zkratky se snímáním obrázků a pohybující se v aplikacích. Díky tomu jsou smartwatch univerzální a uživatelsky přívětivé. Jsme však stále ve vznikajících fázích vývoje faktorových faktorů smartwatch.

Tyto nové form-faktory budou muset vyniknout na různých metrikách. Musí být méně objemné, robustní, ale stylové a také mají méně fragmentovaný software / UI, který je zároveň intuitivní. Odhadujeme, že pružné smartwatche zasáhnou hlavní proud po roce 2025. “

Zdroj: https://www.counterpointresearch.com/global-smartwatch-shipments-grew-48yoy-q1-2019-one-three-apple-watch/

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here